چقدر شطرنج می دانید ؟

پایگاه همدان شطرنج

مسابقه ی سنجش قدرت

بمناسبت عید سعید فطر

مسابقه ی سنجش قدرت بمناسبت عید سعید فطر از ساعت 09:30 روز دوم تعطیلات مذکور ، به مجری گری مربی ارزنده ی استان همدان ( ایرج صبا ) و همت قابل تحسین مسئول محترم کمیته آموزش ( علی زارعی ) در محل خانه شطرنج همدان برگزار می گردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای علی زارعی 09183192414 تماس حاصل فرمایید .

منبع : هیأت شطرنج استان همدان

 

چند نکته سفید و سیاه

پیرامون مسابقات مذکور

نکات مثبت :

- برگزاری مجدد این دوره از مسابقات پس از گذشت بیش از یکسال ، با اینکه طبق اعلام هیأت محترم شطرنج استان همدان قرار بود این مسابقات بطور منظم و با فاصله زمانی مناسبی برگزار شود .

- همت قابل تحسین آقای علی زارعی ( مسئول محترم کمیته آموزش هیأت شطرنج استان همدان ) جهت برگزاری مجدد این فعالیت شطرنجی جذاب و مفید .

- شجاعت و انگیزه ی قابل ستایش آقای ایرج صبا جهت بر عهده گرفتن مجدد مسئولیت مجری گری این دوره از مسابقات ؛ با وجود تمام ناملایمت های وارده از سوی برخی از افراد دارای سوءنیت شناخته شده که متاسفانه چون خودشان قادر به تولید چنین فضای موثری در شطرنج همدان نبودند ، همواره و به بهانه های مختلف در جلسات هیأت و حتی بیرون از آن ، در بین شطرنج آموزان و خانواده های آنان در مقابل ایشان و این فعالیت آموزنده و با ارزش شطرنجی ، حمله های روانی به راه می انداختند که نه تنها خستگی بر تنش باقی می ماند ! بلکه ایشان باید بلافاصله پس از پایان مسابقات مذکور ! ساعت ها نیز از خود رفع اتهام می کردند ! که پایگاه همدان شطرنج وظیفه خود می داند در همین مجال از استاد صبا ، به نیابت از جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان که یقیناً نیک می دانند که برای تهیه یک سنجش قدرت به چه مدت زمان کار ، مطالعه ، تحقیق ، پشتکار و انرژی احتیاج است ؛ صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید .

- اعلام برگزاری این دوره از مسابقات با فاصله زمانی مناسب تا شروع آن در سایت متعلق به هیأت شطرنج استان همدان ، که با توجه به اینکه خبر برگزاری برخی از  فعالیت های شطرنجی استان همدان در شب قبل از شروع آن به اطلاع علاقمندان می رسد ، قابل توجه و تقدیر است .

نکات منفی :

_ عدم تعیین جوایز مسابقات بمانند دفعات قبلی که نقض آشکار حقوق اولیه شطرنجبازان استان همدان می باشد که متاسفانه با وجود درخواست ها و تذکرات پیوسته و دلخوری های گسترده ی جامعه ورزش شطرنج استان همدان ، همچنان در شطرنج استان همدان و در اکثر قریب به اتفاق مسابقات داخلی استان همدان ادامه دارد .

- ورودیه مسابقات و زمان ثبت نام تا این لحظه که کمتر از 12 ساعت به شروع مسابقات باقی مانده است ، همچنان برای اطلاع شرکت کنندگان در سایت متعلق به هیأت شطرنج استان همدان اعلام عمومی نشده است .

- شرایط جنسیتی و سنی علاقمندان شرکت کننده نیز تا این لحظه که کمتر از 12 ساعت به شروع مسابقات باقی مانده است ، همچنان برای اطلاع شرکت کنندگان در سایت متعلق به هیأت شطرنج استان همدان اعلام عمومی نشده است .

- معطوف کردن دریافت اطلاعات بیشتر ( البته بهتر بود از کلمه "ضروری" استفاده می شد ! ) به تماس تلفنی که به جهت آنکه هم زمان گیر و هم هزینه بر است ، قطعاً مناسب و روش مطلوبی نیست .

( پیشنهاد می نمائیم که از این به بعد اطلاعات ضروری مسابقات در همان اطلاعیه تبلیغاتی مربوطه به اطلاع عموم علاقمندان شرکت کننده برسد که هم منطقی تر است و هم موثرتر )

 

اطلاعات ضروری مسابقات

شرکت برای کلیه علاقمندان ( آقایان و بانوان ) در همه رده های سنی آزاد است

ورودیه مسابقات برای همه ی شرکت کنندگان به ازای هر نفر : 40/000 ریال

مهلت ثبت نام : از ساعت 09:00 لغایت 09:30 روز برگزاری مسابقات !

جوایز مسابقات :  مثل همیشه متعاقباً اعلام می گردد !

با تشکر از آقای علی زارعی ( مسئول محترم کمیته ی آموزش هیأت شطرنج استان همدان ) که در پاسخ سوالات تلفنی پایگاه همدان شطرنج ، اطلاعات ضروری فوق را جهت اطلاع عموم علاقمندان شرکت کننده در این فعالیت سودمند شطرنجی در اختیار ما قرار دادند .

 

نتایج مسابقه ی سنجش قدرت عید سعید فطر

مقام اول :   محمدرضا ولدی

مقام دوم :   امیر خوشبین

مقام سوم :   میلاد شهابی

مقام چهارم :   حسن فرخ سرشت

و

نفر اول رده سنی زیر 14 سال :   هلیا رضوی

نفر دوم رده سنی زیر 14 سال :   سیما صیفی کار

با تشکر ویژه از استاد ایرج صبا ( مجری برگزارکننده سنجش قدرت )

پایگاه همدان شطرنج به نیابت از جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ، حضور پر ارزش استاد پیشکسوت حسن فرخ سرشت را در این دوره از رقابت ها گرامی داشته و امیدوار است سالهای سال شاهد حضور پر انرژی این بنیانگذار آموزش علمی ورزش شطرنج در استان همدان در بین شطرنج بازان جوان تر که بشدت نیازمند استفاده از دانش ، تجربه و خصوصیات اخلاقی این مرد بزرگ هستند ، باشیم .

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر